Árlista - Virtuális asszisztens csomagok vállalkozóknak
A célom egyszerű: hatékony, átlátható támogatást nyújtani ott, ahol legnagyobb a szükség. Adminisztráció, szervezés, tartalom — én leveszem a terheket, hogy az idődet a vállalkozásodra fordíthasd. Miután átbeszéltük az elképzeléseket, egy személyre szabott ajánlattal jelentkezem, ami tükrözi a közös víziónkat. Kérlek vedd figyelembe, hogy minden munka egyedi, így érdemes egyedi árajánlatot kérni. A feltüntetett díjak kiindulópontként szolgálnak, az ajánlatot mindig az igényekhez igazítom.
Havi csomagajánlatok - ha előre tervezel és rendszeres segítséget szeretnél:
Alap havi 10 órás csomag:
Kisebb, de folyamatos háttértámogatáshoz
Például: e-mailek kezelése, időpontfoglalások, alap social media posztok elkészítése.
60.000 Ft
Standard 25 órás csomag:
Több terület kezelésére, stabil együttműködéshez
Például: adminisztráció, ügyféligények kezelése, heti tartalomkészítés (blog / közösségi média), egyszerű kutatások, adatkezelés.
145.000 Ft
Prémium 40 órás csomag:
Intenzív támogatás, nagyobb vállalkozásoknak
Például: komplex adminisztráció, teljes social media menedzsment, blog- és cikkírás, rendszeres riportok, ügyféltámogatás.
232.000 Ft
Minden projekt különböző, ezért az ajánlatot mindig a te igényeidhez igazítom.
Nincsenek sablonok – csak rád szabott megoldások.
Az első személyes konzultáció teljesen ingyenes, így kockázat nélkül átbeszélhetjük, mire van szükséged.
Írj bátran, és kezdjük el a közös munkát!
Válaszidő: 24 órán belül · Adatkezelés bizalmasan · Szerződéssel dolgozom
