Árlista - Virtuális asszisztens csomagok vállalkozóknak

A célom egyszerű: hatékony, átlátható támogatást nyújtani ott, ahol legnagyobb a szükség. Adminisztráció, szervezés, tartalom — én leveszem a terheket, hogy az idődet a vállalkozásodra fordíthasd. Miután átbeszéltük az elképzeléseket, egy személyre szabott ajánlattal jelentkezem, ami tükrözi a közös víziónkat. Kérlek vedd figyelembe, hogy minden munka egyedi, így érdemes egyedi árajánlatot kérni. A feltüntetett díjak kiindulópontként szolgálnak, az ajánlatot mindig az igényekhez igazítom.


Havi csomagajánlatok - ha előre tervezel és rendszeres segítséget szeretnél:

Alap havi 10 órás csomag:

Kisebb, de folyamatos háttértámogatáshoz

Például: e-mailek kezelése, időpontfoglalások, alap social media posztok elkészítése.

60.000 Ft

Standard 25 órás csomag:

Több terület kezelésére, stabil együttműködéshez
Például: adminisztráció, ügyféligények kezelése, heti tartalomkészítés (
blog / közösségi média), egyszerű kutatások, adatkezelés.

145.000 Ft

Prémium 40 órás csomag:

Intenzív támogatás, nagyobb vállalkozásoknak
Például: komplex adminisztráció, teljes social media menedzsment, blog- és cikkírás, rendszeres riportok, ügyféltámogatás.

232.000 Ft


Minden projekt különböző, ezért az ajánlatot mindig a te igényeidhez igazítom. 

Nincsenek sablonok – csak rád szabott megoldások.

Az első személyes konzultáció teljesen ingyenes, így kockázat nélkül átbeszélhetjük, mire van szükséged. 

Írj bátran, és kezdjük el a közös munkát!

Válaszidő: 24 órán belül · Adatkezelés bizalmasan · Szerződéssel dolgozom