Szolgáltatásaim – virtuális asszisztencia vállalkozóknak

Egy vállalkozás rengeteg apró, de időigényes feladattal jár. Ezeket sokszor a háttérben kell elvégezni, de ettől még elengedhetetlenek a gördülékeny működéshez. Én pontosan ebben segítek: leveszem a terheket a válladról, hogy több időd maradjon a valódi értékteremtésre és a fejlődésre. Itt négy fő területet mutatok meg, ahol átveszem a terheket: szervezés, admin, online jelenlét és tartalom. Ha olyat keresel, ami a listában nem található, jelezd - megkeressük a megoldást.


Adminisztráció és időmenedzsment

Naptárkezelés, időpont-egyeztetés, vendég- vagy ügyfélkommunikáció, dokumentumok és táblázatok rendszerezése.
Eredmény: kevesebb kapkodás, több fókusz, látható haladás hétről hétre.


Vállalkozástámogatás

Ajánlatok előkészítése, riportok és kimutatások, prezentáció- és csomagvázak, (alap) számlázási folyamatok koordinálása.
Eredmény: adat-alapú döntések, erősebb piaci jelenlét.


Social media támogatás 

Posztok előkészítése és ütemezése, szövegezés, alap vizuálok, üzenetek/szokásos kérdések kezelése, tartalomnaptár – egységes arccal és kevesebb gond.
Eredmény: következetes online jelenlét időzabálás nélkül, egységes márkahang.


Tartalomírás

Webszövegek, blogok, e-book, szlogenek, mind SEO és marketing szemlélettel megfogalmazva. Nem csak olvassák, hanem emlékeznek is rád.
Eredmény: megjegyezhető üzenet, jobb konverzió és brand-építés.

Válaszidő: 24 órán belül · Adatkezelés bizalmasan · Szerződéssel dolgozom